وقتی مردی اشک ریخت بدون کار از سیگار کشیدن گذشته...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز
نويسندگان
لینک دوستان

وبتان را جهانی کنید





وقتی یه زن سیگار کشید ؛ یعنی دیگه گریه جواب نمیده . . .
و وقتی مردی اشک ریخت بدون کار از سیگار کشیدن گذشته . . .

دوست داشتن تو

تجاوزی بود به من

لذتش لحظه ای

وپشیمانی اش

سالها...

 



نظرات شما عزیزان:

shima
ساعت22:29---1 تير 1393
اگر خوبان عالم جمع باشند

یقینا نزد من تو بهترینی

اگر از خوبترها حلقه سازند

تو در آن حلقه میدانم نگینی !


ترلان
ساعت23:01---28 خرداد 1393
تنهـــايي را دوسـت دارم زيـرا بي وفــــا نيست ...

تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست ...

تنهــــايي را دوسـت دارم زيـرا تـجـربه کـــردم ...

تنهــــايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ...

تنهايي را دوست دارم زيرا....

... در کلبه غم هايم در انتظار خواهم گريست و انتظارکشيدنم را پنهان خواهـم کرد.
پاسخ:تنهایی رو منم دوست دارم


ترلان
ساعت1:49---24 خرداد 1393
آهای پاییز


حواست جمع باشد..


که دور تو و شاعرانه ها خط خواهم کشید.


اگر با آمدنت..


او حتی یک سرفه کند!!!


atefeh
ساعت20:30---21 خرداد 1393

بفــــــــــهم

اگر تلافی نمیکنم،

نــــه اینکه بلــــد نیستم

اگر تلافی کنم،

به دوستت دارم هایی که به "تــــو"گفتم،توهین میشه

و این توهین به خـــودمـــــه


هادی
ساعت23:23---20 خرداد 1393
ایول.فقط سیگار
پاسخ:(


nanaz
ساعت13:50---17 خرداد 1393
likeeeeeeee

شیرین عسل
ساعت10:55---17 خرداد 1393
اگــــــــر رفتــــــ ..

بگذار برود...

اگر دوست داشتن های تو را

باور نکرد خوب نکرد..

اگر باورت نکرد رهایش کن بگذار برود..

این زمین گرد است..!!


مهران
ساعت3:29---16 خرداد 1393


چــه تـــلخ است "علاقه ای "که "عادت "شود . . .



"عـــادتی "که "باور "شود . . .



"بـــاوری" که "خاطره "شود . . .



و "خاطره ای" که "درد "شود
پاسخ:تلخ است خاطره ای که درد شود خیلی تلخ.:((


shima
ساعت20:07---14 خرداد 1393
همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی
پاسخ:ااااااااااااااااااخ...هعی


atefeh
ساعت18:24---14 خرداد 1393


فضاﮮِ مجازﮮِ واســـه بعضــــیا مثل بهشت زهراست...



واســـہ سر زבטּ بـــہ اونــﮯ ڪــہ בوستش בارטּ...



ولــﮯ בیـــــگــہ نــבارنـــــــش...!



براﮮِ آروم ڪرבטּ בل خودشوטּ میرטּ توﮮِ پروفایلش...



با یـــہ בنیا حسرت و خاطره فقط سڪوت میڪنـــטּ



و ڪامنت בوستاﮮِ تازشو میخونیــטּ


پاسخ:اووهوم بعضی وقتا خیلی دلگیره.......هعی!!


سارا
ساعت17:53---14 خرداد 1393
غیرتت کجاست؟زمانی که معشوقت ازتجاوزتنهایی رنج میکشید به جای درکش ترکش کردی؟
پاسخ:تلخ است همه فکر کنند سرت شلوغ است وتنها خودت بدانی چقدر تنهایی


mar♥jan
ساعت15:26---14 خرداد 1393
ببین چقدر در هم حل شده ایم

تو قهوه میخوری

من خوابم نمی برد . . .
پاسخ:تنهایی خیلی تلخه،تلخ تر از اون بدونی اونی که تنهات گذاشت تنها نیست


mar♥jan
ساعت15:24---14 خرداد 1393
تو را خودم چشم زدم

بس که نوشتمت میان شعرهایم

بی‌آنکه

اسپند بچرخانم

میان واژه‌ها . . .
پاسخ:اینبار هم برای تو مینویسم..تو به نیت هرکه دوست داری بخوان....:((


zahra
ساعت7:06---14 خرداد 1393


saeedsingle
ساعت23:11---13 خرداد 1393
لایــــــــــــــــــــــک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

درباره وبلاگ

اصلا قرار نیست کـــه سرخم بیاورم، حالا که سهم من نشدی کم بیاورم... دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم، تا روی زخمهـــای تـــو مرهم بیـاورم... میخواستم که چشم تو را شاعری کنم، امّا نشد کــــه شعــــر مجسم بیــــاورم... دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل، می شد تــــو را دوباره به شعرم بیاورم... یادت که هست پای قراری که هیچ وقت..... میخواستم برای تــــو مریـــــم بیاورم؟ حتی قرار بود که من ابر باشم و، باران عاشقانـــه ی نم نم بیاورم... کلّــی قرار با تــــو ولی بی قرار من، اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم... ...... اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم، باعث شود بـــه زندگیت غـــــم بیــاورم... حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم، عمراً دوباره رو به جهنّـــــم بیاورم... خود را عوض کنم و برایت به هر طریق، از زیــــر سنگ هم شده٬ آدم بیــــاورم... بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت، یا باز هـــم بهــــانه ی محکم بیاورم؟ **فریبا عباسی**
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 250
تعداد نظرات : 777
تعداد آنلاین : 2



 

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه